Seurasta

Suomen Lääkärien Tennisseura on virallinen Suomen Tennisliiton alainen seura. Seuramme on perustettu vuonna 1973 ja rekisteröity sekä liitetty virallisesti tennisliittoon vuonna 1977.

Seuramme jäseneksi voivat liittyä valmiit lääkärit, hammaslääkärit ja eläinlääkärit. Jäseniä meillä on n 120-130.

Seuramme tarkoituksena on ylläpitää ja edistää tennisharrastusta lääkärien keskuudessa. Pääasiallinen toimintamme on kilpailujen ja pelitapahtumien järjestäminen. Tapahtumiimme ovat tervetulleita kaikki tennistä harrastavat ja tenniksestä innostuneet kollegat pelitasoon katsomatta. Kilpapelaajille seurallamme on Tennisliiton järjestämissä sarjoissa edustusjoukkueita (linkki edustusjoukkueet kohtaan) niin avoimissa sarjoissa kuin seniorisarjoissa. Lisäksi seuramme jäseniä kilpailee aktiivisesti vuosittain lääkärien tenniksen maailman mestaruuskisoissa (katso tarkemmin WMTS).

Lisää seuran historiasta >>