Jäsenkirje ja tennisklinikka

11.11.2020

Hyvät tenniskollegat, SLT jäsenet!

Hyvää loppuvuotta. Koronan vuoksi seuramme toiminta on myös ollut poikkeuksellinen. Onneksi tennis on laji, jossa turvallista etäisyyttä pystyy pitämään ja laji on vetänyt puoleensa sekä uusia harrastajia että aktivoinut entisiäkin pelaajia mukaan.

Seuran perinteisiä tennistapahtumia ruokailun ja saunomisen merkeissä ei olla katsottu mahdollisiksi tänä aikana, joten olemme miettineet hieman muuta aktiviteettia turvallisuus säilyttäen.

Tennisklinikka

Nyt jo loppuvuonna ja talven aikana on tarkoitus järjestää jäsenille pelejä valmentajan kanssa viikonloppuisin. Tähän voivat ilmoittautua kaiken tasoiset pelaajat. Käytössämme on kaksi kenttää kolmen tunnin ajan ja huippuvalmentaja Tuomo Ojala. Tällöin voimme tason mukaan jakaa pelaajat eri kentille. Yksi vuoro on 1.5 tuntia, jolloin yhdelle illalle tarjoutuu mahdollisuus neljälle ryhmälle ja 16 pelaajalle osallistua.

Olemme varanneet tennisklinikkaa varten jo kaksi ajankohtaa. Ajatus on jatkaa toimintaa säännöllisenä myös ensi vuonna. Toivomme, että toiminta herättää kiinnostusta ja saamme uusia kollegoja mukaan lääkäritenniksen toimintaan. Lääkäreiden tennisklinikkaa saa siis mainostaa myös uusille tenniskollegoille.

Ensimmäiset tennisklinikat:

Lauantai 21.11.2020 klo 16-19 / Talin tenniskeskus

Lauantai 19.12.2020 klo 16-19 / Talin tenniskeskus

Jos haluat osallistua mukaan tennisklinikka toimintaan, ilmoittaudu Lotta Immelille (lotta.immeli@hus.fi). Ilmoittautumisen yhteydessä kerro oma pelitasosi, jotta saamme jaettua pelaajat tason mukaisiin ryhmiin. Mukaan pääsee ilmoittautumisjärjestyksessä.

Osallistumismaksu on 15€ (jäsenille) ja 30€ (ei jäsenille). Lotta jakaa maksuohjeet ilmoittautumisen vahvistuksen yhteydessä.

Liitteet